×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.05.2024 | Viewers 1,197
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Koh Chang
เกาะช้าง

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with guests, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Reading and writing abilities are utilized often when completing paperwork and management reports, interpreting results, giving and receiving instructions, and training.
- Mathematical skills, including basic math, budgeting, profit/loss concepts, percentages, and variances are utilized frequently.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities are used often.
- Ability to travel to attend workshops, specialized training and/or certifications, etc.
- May be required to work nights, weekends, and/or holidays.
Job Details
รายละเอียดงาน
FINANCIAL RETURNS

- Maximize profitability within all areas of the front office.
- Participate in the preparation of the annual departmental operating budget and financial plans which support the overall objectives of the hotel.
- Maintain procedures for security of monies, credit and financial transactions, and guest security. Check billing instructions and guest credit for compliance with hotel credit policy.

PEOPLE
- Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments. Key departmental contacts include Accounting, Sales and Marketing, Food and Beverage, Housekeeping, and Maintenance.
- Manage day-to-day operations and assignments of the front office staff; schedule, plan, and assign work. Develop and communicate departmental strategies and goals. Communicate and enforce policies and procedures.
- Recommend and/or initiate salary, disciplinary, or other staffing/human resources-related actions in accordance with Company rules and policies. Alert management of potentially serious issues.
- Ensure all staff is properly trained on systems, security and cash handling procedures, and service standards and have the tools and equipment needed to effectively carry out their job functions.

GUEST EXPERIENCE
- Monitor front office staff to ensure guests receive prompt, professional attention and personal recognition. Ensure guests are greeted upon arrival. Respond appropriately to guest complaints. Implement appropriate service recovery guidelines in order to ensure total guest satisfaction.
- Schedule and regularly conduct routine inspections of the front office and public areas to ensure the appearance of such areas reflects highly on the hotel, brand, and Company. Develop actions plans to correct any deficiencies.
- Analyze guest satisfaction data and develop and implement plans to achieve established goals related to positioning in review sites, front desk activities, etc.
- Interact with outside contacts:
o Guests - to ensure their total satisfaction
o Regulatory agencies - regarding safety and emergency matters.
o Other contacts as needed (professional organizations, community groups)

RESPONSIBLE BUSINESS
- Assist in managing hotel revenue generation and maximization through full utilization of company systems, business processes and specifications.
- Perform other duties as assigned.
- May serve - manager on duty- as required.
What we need from you
Front Office/Guest Service experience including management experience. Must speak fluent English. Other languages preferred.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Phenruedee (Human Resources)
63 หมู่ที่ 4 ตำบลเกาะช้าง อำเภอเกาะช้าง 23170 63 Moo 4 T.Koh Chang A.Koh Chang, Trat 23170 Thailand 
เว็บไซต์ : sylvankohchang.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
06.05.2024
เจ้าหน้าที่บัญชี (ต้นทุน) / Cost Accounting Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
06.05.2024
Cashier (แคชเชียร์)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
06.05.2024
Front Office Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
06.05.2024
Bartender (บาร์เทนเดอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
06.05.2024
IT Support
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
06.05.2024
เจ้าหน้าที่บัญชี / Accountant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
06.05.2024
BellBoy (พนักงานยกกระเป๋า)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
06.05.2024
Reservation Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
06.05.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
06.05.2024
Human Resource Officer (พนักงานบุคคล)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
06.05.2024
Housekeeping Clerk (เสมียนแม่บ้าน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
06.05.2024
Room Division Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 90,001 - 100,000
register
06.05.2024
Guest Relation Officer (GRO)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด