รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.07.2024 | Viewers 1,822
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Chon Buri
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male/Female, age 23-30 years old
- Bachelor's Degree
- At least 1 year work experience in HR & Admin scope (VISA and Work Permit experience is a must)
- Good command of written and spoken English (to internal communicate with expatriates)
- Knowledgeable in: visa, re-entry, work permit, 90 days notification, documents for expatriates
- Bachelor's Degree
- At least 1 year work experience in HR & Admin scope (VISA and Work Permit experience is a must)
- Good command of written and spoken English (to internal communicate with expatriates)
- Knowledgeable in: visa, re-entry, work permit, 90 days notification, documents for expatriates
Job Details
รายละเอียดงาน
- Mainly responsible in preparation and process VISA, work permit, and other immigration matters for expatriates
- Purchase and monitor office supplies
- Maintain office facilities/utilities
- Provide general support for visitors
- Perform end-to-end recruitment
- Maintain and monitor employee info system
- Issue letters (e.g. salary verification, employment letter)
- Improve HR systems (e.g. generate new ideas)
- Handle benefits, welfare, employee relation activity
- Create employment contracts and give notification of new joiners and workforce monthly report
- Maintain files and correspondence, and handle confidential materials and information effectively
- Keep up to date with labour law and expatriate employment
- Responsible for general administrative duties
- Purchase and monitor office supplies
- Maintain office facilities/utilities
- Provide general support for visitors
- Perform end-to-end recruitment
- Maintain and monitor employee info system
- Issue letters (e.g. salary verification, employment letter)
- Improve HR systems (e.g. generate new ideas)
- Handle benefits, welfare, employee relation activity
- Create employment contracts and give notification of new joiners and workforce monthly report
- Maintain files and correspondence, and handle confidential materials and information effectively
- Keep up to date with labour law and expatriate employment
- Responsible for general administrative duties
Welfare
สวัสดิการ
- Service Chage
- 2 Meals per day
- Uniform
- Social Security
- Provident Fund
- Apartment (Speacial rate)
- Annual Leave
- Activities
- Etc.
- 2 Meals per day
- Uniform
- Social Security
- Provident Fund
- Apartment (Speacial rate)
- Annual Leave
- Activities
- Etc.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
21.10.2024 |
Housekeeping Attendant จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
21.10.2024 |
Guest Relation Officer [พนักงานต้อนรับ] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
21.10.2024 |
Waiter/Waitress [พนักงานเสิร์ฟ] จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
21.10.2024 |
Learning & Development Manager [ผู้จัดการแผนกพัฒนาและฝึกอบรม] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
21.10.2024 |
Assistant Chief Engineer (ผู้ช่วยหัวหน้าแผนกช่าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
21.10.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
21.10.2024 |
PSR Smart Service จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
21.10.2024 |
BellBoy พนักงานยกกระเป๋า จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
17.10.2024 |
Human Resource Manager (ผู้จัดการแผนกทรัพยากรบุคคล) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |