รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.12.2024 | Viewers 1,635
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
Yes รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- สื่อสารภาษาอังกฤษและภาษาไทยได้ดี (ถ้าพูดภาษาจีนกลางได้จะพิจารณาเป็นพิเศษ)
- สามารถใช้คอมพิวเตอร์ email และ Microsoft Office ได้
- มีใจบริการและมนุษยสัมพันธ์ดี สุภาพ ยิ้มแย้ม สะอาด
- สามารถทำงานเป็นกะคนเดียวได้
- ประสบการณ์งานโรงแรม 3 ปีขึ้นไป
- อายุ 28 ปีขึ้นไป
ENGLISH
- Fluent in English and Thai (Able to communicate in Mandarin language is a plus)
- Able to use computer, Email, and Microsoft Office
- Service-minded, polite, friendly, and clean
- Able to work alone under pressure
- At least 3 years experience in a hotel industry
- Age: 28+
- สามารถใช้คอมพิวเตอร์ email และ Microsoft Office ได้
- มีใจบริการและมนุษยสัมพันธ์ดี สุภาพ ยิ้มแย้ม สะอาด
- สามารถทำงานเป็นกะคนเดียวได้
- ประสบการณ์งานโรงแรม 3 ปีขึ้นไป
- อายุ 28 ปีขึ้นไป
ENGLISH
- Fluent in English and Thai (Able to communicate in Mandarin language is a plus)
- Able to use computer, Email, and Microsoft Office
- Service-minded, polite, friendly, and clean
- Able to work alone under pressure
- At least 3 years experience in a hotel industry
- Age: 28+
Job Details
รายละเอียดงาน
1. ดูแลการ Check-in/Check out , ทำการจอง
2. ให้ความช่วยเหลือ,ให้ข้อมูลต่างๆที่ลูกค้าต้องการ และข้อมูลการท่องเที่ยว
3. แก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้
4. ประสานงานกับทีมแม่บ้าน / ตรวจเช็คห้องพัก
5. เสิร์ฟและแนะนำอาหารเช้าแก่ลูกค้า
ENGLISH
1. Check in / Check out
2. Assist hotel guests and provide information regarding sightseeing places, restaurants, and transportations
3. Solve problem and make a decision regarding hotel operation and guests issues
4. Coordinate with a housekeeping team and check guest rooms
5. Serve and introduce breakfast to guests
2. ให้ความช่วยเหลือ,ให้ข้อมูลต่างๆที่ลูกค้าต้องการ และข้อมูลการท่องเที่ยว
3. แก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้
4. ประสานงานกับทีมแม่บ้าน / ตรวจเช็คห้องพัก
5. เสิร์ฟและแนะนำอาหารเช้าแก่ลูกค้า
ENGLISH
1. Check in / Check out
2. Assist hotel guests and provide information regarding sightseeing places, restaurants, and transportations
3. Solve problem and make a decision regarding hotel operation and guests issues
4. Coordinate with a housekeeping team and check guest rooms
5. Serve and introduce breakfast to guests
Welfare
สวัสดิการ
- Salary
- Annual Bonus
- Tips
- เบี้ยขยัน
- Annual Holidays
- One Day-off per week
- Annual Bonus
- Tips
- เบี้ยขยัน
- Annual Holidays
- One Day-off per week
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Sirikamol Kamolyabutra (Manager)
42 Phitsanulok Road, Dusit, Bangkok 10300
เว็บไซต์ : www.ssiphotelthailand.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
42 Phitsanulok Road, Dusit, Bangkok 10300
เว็บไซต์ : www.ssiphotelthailand.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
05.12.2024 |
Night Receptionist จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
05.12.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
05.12.2024 |
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |