×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Resident Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Qualifications
? Minimum 2 years of experience as a Hotel Manager, Resident Manager, Executive Assistant Manager, or other senior leadership roles with strong experience in the Rooms department.
? Good people leadership skills will ensure that the preferred candidate can manage a small multi-skilled team in a boutique hotel with 60% of room nights sold to medium/long-term residents.
? We encourage applicants with a passion for customer service and a strong record of operational experience to apply. While e-commerce, marketing, and distribution skills are welcome, we are willing to teach these important skills to the right applicant.
? Fluent in English and Thai.

รายละเอียดงาน

รายละเอียดงาน
To oversee, manage, monitor, follow up the high quality and standard of hospitality to meet customer experiences.
- Take full accountability to drive operational strategy, plans and process through people capability, and to reasonable and polite respond to customer- s complaints
- Develop and coach the team- s behavior in accordance with hotel standard, SHA etc. to ensure high quality of operational process be always maintained.
- Responsible in operation (Front Office, Food & Beverage, Housekeeping, Engineering)
- Immediately solve and minimize customer complaints.
- Actively manages financial statement, reviews, and critiques performance in a timely fashion. Teaches the process to all members of the management team.
- Assesses and reviews the job performance of subordinates and maintains personnel records of assigned employees.
- Fully utilizes and follows through a guest comment pr Complete necessary reports on weekly basis

สวัสดิการ

1. โบนัสประจำปี(ขึ้นอยู่กับผลประกอบการ) / Yearly Bonus
2. ปรับเงินเดือนประจำปี / Annual salary Increment
3. อาหารพนักงาน / Staff Canteen
4. ประกันสังคม / Social Security
5. วันหยุดประจำสัปดาห์ / Day off 8 Days
6. หยุดพักร้อน / Annual Vacation
7. วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holiday
8. ยูนิฟอร์ม / Uniform
9. ประกันภัยกลุ่ม / Group insurance
10. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ / Provident Fund

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสริตา นิลมาลี email telephone

The Grand Fourwings Convention Hotel

333 ถนนศรีนครินทร์ แขวงหัวหมาก เขตบางกะปิ กรุงเทพมหานคร 10240 www.grandfourwings.com
ปิดรับสมัครแล้ว
ตำแหน่งงานอื่นๆ จาก The Grand Fourwings Convention Hotel