×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.01.2025 | Viewers 1,166
Salary :
เงินเดือน
25,001 - 30,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Fluency in English; knowledge of other languages is a plus
- Understanding of all hotel management best practices and relevant laws and guidelines
Working knowledge of MS Office; knowledge of hotel management software (PMS) is an advantage
- Excellent customer service skills as well as a business mindset
- Demonstrable aptitude in decision-making and problem-solving
- Reliable with an ability to multi-task and work well under pressure
- Outstanding leadership skills and a great attention to detail
Job Details
รายละเอียดงาน
- Supervise work at all levels (receptionists, Engineering staff, maids, office employees etc.) and set clear objectives
- Plan activities and allocate responsibilities to achieve the most efficient operating model
Manage budgets/expenses, analyze and interpret financial information and monitor sales and profits
- Develop and implement an intuitive and efficient marketing strategy to promote the hotel- s services
Communicate with customers when appropriate (welcome them in the facilities, address their complaints, find solutions to problems, offer information etc.)
- Deal with maintenance issues, shortages in staff or equipment, renovations etc.
- Collaborate with external parties such as suppliers, travel agencies, event/conference planners etc.
- Inspect facilities regularly and enforce strict compliance with health and safety standards
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- เบี้ยขยัน
- ค่าอาหาร
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- ประกันสังคม
- ยูนิฟอร์ม
- ค่าคลอดบุตร,เงินทำบุญงานบวช,เงินช่วยเหลืองานศพ
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ฝ่ายทรัพยากรบุคคล (Human Resources Department)
12/3 Soi Sukhumvit 22 Sukhumvit Road Khlongtoei Khlongtoei Bangkok 10110  
เว็บไซต์ : www.arawanagroup.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
08.01.2025
Property Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
08.01.2025
Income Auditor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
07.01.2025
Reservation Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
07.01.2025
IT Officer (พนักงาน IT)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
07.01.2025
Accounting officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
07.01.2025
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด