รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.01.2025 | Viewers 847
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least Bachelor degree in any field
- At least 3-year experience in Asst. Housekeeping Manager/Asst. Executive Housekeeping Manager position of international hotels
- Strong result oriented, people management, and leadership skills
- Strong in inter-personality skill and outgoing, friendly
- Strong in English communication skill, and computer literate
- Strong in analytical, problem solving skills, and execution of work
- At least 3-year experience in Asst. Housekeeping Manager/Asst. Executive Housekeeping Manager position of international hotels
- Strong result oriented, people management, and leadership skills
- Strong in inter-personality skill and outgoing, friendly
- Strong in English communication skill, and computer literate
- Strong in analytical, problem solving skills, and execution of work
Job Details
รายละเอียดงาน
RESPONSIBILITIES AND MEANS
The Housekeeping Manager is responsible and accountable for maintaining the highest standard of room, laundry and public area cleanliness and appearance, guest service as well as engendering team spirit and motivation in all staff. The Housekeeper must be fair and just in any staff disciplinary action as required.
- Supervises the above mentioned positions to ensure maximum guest satisfaction.
- Informs other departments of housekeeping matters, which concern them, notably the Front Office to ensure accurate room status, in addition to communicating with engineering.
- Establishes and maintains effective employee relations.
- Prepare capital budget, which includes purchase of furniture, equipment, renovation and building facilities that would improve service of the hotel.
- Monitors and controls inventories for operating equipment, linen and uniforms to ensure par stocks are maintained and costs are controlled.
- Maintains a steady flow of communication to General Manager and Operation Manager or delegate and to other department heads.
- Make recommendations to management on equipment, work methods, supplies and decorations.
- Establish the organization chart of the housekeeping department and delegate authority.
- Performs related duties and special projects as assigned.
- Any other duties that may be assigned by the immediate supervisor.
The Housekeeping Manager is responsible and accountable for maintaining the highest standard of room, laundry and public area cleanliness and appearance, guest service as well as engendering team spirit and motivation in all staff. The Housekeeper must be fair and just in any staff disciplinary action as required.
- Supervises the above mentioned positions to ensure maximum guest satisfaction.
- Informs other departments of housekeeping matters, which concern them, notably the Front Office to ensure accurate room status, in addition to communicating with engineering.
- Establishes and maintains effective employee relations.
- Prepare capital budget, which includes purchase of furniture, equipment, renovation and building facilities that would improve service of the hotel.
- Monitors and controls inventories for operating equipment, linen and uniforms to ensure par stocks are maintained and costs are controlled.
- Maintains a steady flow of communication to General Manager and Operation Manager or delegate and to other department heads.
- Make recommendations to management on equipment, work methods, supplies and decorations.
- Establish the organization chart of the housekeeping department and delegate authority.
- Performs related duties and special projects as assigned.
- Any other duties that may be assigned by the immediate supervisor.
Welfare
สวัสดิการ
- ประกันสังคม
- โบนัสประจำปี
- ลาหยุดพักร้อนประจำปี
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ชุดฟอร์ม
- เงินช่วยเหลือครอบครัวเสียชีวิต , สมรส , บวช
- ฝึกอบรม
- ท่องเที่ยวประจำปี
- โบนัสประจำปี
- ลาหยุดพักร้อนประจำปี
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ชุดฟอร์ม
- เงินช่วยเหลือครอบครัวเสียชีวิต , สมรส , บวช
- ฝึกอบรม
- ท่องเที่ยวประจำปี
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Piyada C. (Cluster Manager of People & Culture)
บริษัทคลาสสิคคอลเซอร์วิส จำกัด(สำนักงานใหญ่) 167 พิบูลสงคราม ตำบลสวนใหญ่ อำเภอเมือง จังหวัดนนทบุรี 11000
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
บริษัทคลาสสิคคอลเซอร์วิส จำกัด(สำนักงานใหญ่) 167 พิบูลสงคราม ตำบลสวนใหญ่ อำเภอเมือง จังหวัดนนทบุรี 11000
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
20.01.2025 |
Carpenter (ช่างไม้) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.01.2025 |
Housekeeping Manager (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
20.01.2025 |
Housekeeping Manager (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
20.01.2025 |
General Mechanics (ช่างทั่วไป) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.01.2025 |
Demi-Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
20.01.2025 |
Housekeeping Supervisor จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.01.2025 |
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
20.01.2025 |
Steward (พนักงานล้างจาน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
20.01.2025 |
Housekeeper @Nonthaburi จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |