×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.05.2024 | Viewers 4,515
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตราชเทวี]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum education of Bachelor degree in Hotel & Tourisms Management, Business Administration, Marketing or relevant discipline.
- Minimum 1-3 years- experienced in the sales and marketing in hotel business or related experience.
- Possess good market knowledge
- Result Oriented. Polished personal presentation with warm, Confident and hospitable personality.
- Have a positive attitude toward challenges and the drive to excel.
- Possess professional with excellent communication and interpersonal
- Strive for result (Success oriented, Data finder, Initiate/pro-active)
- Flexible to respond to a range of different work situations
- Have excellent communication skills in written and spoken English.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Answer client / bookers questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions.)
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Responsible for coordinating internally with the sales & marketing team.
- Generating reports, preparing proposals, collections details, coordinating with clients & suppliers.
- Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, banquet event orders, CVGR Letter).
- Coordinates necessary arrangements with vendors relating to sales.
- Assist sales team by managing schedules, filing important documents and communicating relevant information.
- Monitor, screen, respond to and distribute incoming communications.Design, upload, extract and maintain customer databases. File and retrieve documents and reference materials.
- Good communicate, liaise, and negotiate internally and externally using appropriate methods.
- Develop and maintain positive working relationships with others; listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
Welfare
สวัสดิการ
-Social Security
-commission
-According to the company policy.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ฝ่ายทรัพยากรบุคคล (-)
1643/4, 2nd Floor, Thai City Electric Building, New Petchburi Road, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok 10400 THAILAND 
เว็บไซต์ : www.thegriffinhmc.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
10.05.2024
Purchasing Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
10.05.2024
Technician [ช่างเทคนิค] ทำงานที่เกาะช้าง จ.ตราด
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.05.2024
Accounting Manager [ผู้จัดการแผนกบัญชี] สำนักงานใหญ่
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 50,001 - 60,000
register
10.05.2024
Sales Executive (Corperate & Government) Bangkok Based
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.05.2024
Sales Manager (Corperate & Government) Bangkok Based
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.05.2024
Accounting Manager [ทำงานที่เกาะช้าง จ. ตราด]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.05.2024
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
10.05.2024
Assistant Accounting Manager (GL)/ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกบัญชี
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.05.2024
Assistant Sales Manager Bangkok Based.
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด